Snö, snö och mer snö

Hejsan,

Himlar vad det snöar ute nu :O
Jag kom inte ut ur huset innan vi skottade oss ut, inte för att jag ens ville gå ut men de andra i min familj typ tvingade mig bara för att jag skulle göra något annat än att bara sitta framför datorn. jag skulle göra något annat då egentligen men jag visste inte om det som var synd för jag gjorde det jag skulle göra mycket heldre än det jag inte skulle göra, blev konstigt men ändå :)


Insnöad

Så idag har jag varit i NetOnNet och MediaMarkt för att kolla på skärmar till min dator, lyckades hitta en men har ändå inte råd :(


Min brors bil

Sen köpte vi bara godis och åkte hem, när jag kom hem så fixade jag en dator så den blev komplett :)

Kommentarer
Postat av: David

Du ska se min borggådr på onsdag, fyfan va du kommer att skratta med tanke på att jag skottade allt! ^^

2010-02-22 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0