Jag, inte du, jag

Hej,

Idag har det varit det vanliga i skolan och jag tog inga kort för det var så tråkigt :P

Jag vet att det inte är så många som läser men vem är jag egentligen? de flesta ser mig nog bara som en bakgrundsperson eftersom jag aldrig festar eller dricker eller röker eller snusar eller piercar mig eller tatuerar mig eller är speciellt normal överhuvudtaget. Jag är i princip en bakgrundsperson men detta betyder inte att jag är hur tråkig som helst eller helt dum i huvudet. Jag är inte så himla smart och jag är kanske inte den roligaste, äsh, vad är det för idée att fortsätta? jag skriver helt knasigt.

Jag är en Nyman, en Marcus Nyman och jag är konstigt, inte för att jag bryr mig så mycket eftersom det är roligt att inte vara som stereotypen eller tänka som alla andra utan jag vill tänka annorlunda, jag vill vara kreativ med mina egna saker som ingen kommit på! olyckligtvis är jag inte tillräkligt annorlunda för att kunna det så jag finslipar mina producerar talanger tills jag uppnår det spår jag vill gå i.

Kanske har ni märkt väldigt konstiga bilder i denna bloggen, detta är normalt för mig och jag vill få det konstigare :P


Eftersom det var så lite bilder på mig så har ni några mig här :P


Jag:ar i köket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0